תיאור התפקיד:
השתלבות במערך התפעול של המתכננים הפיננסים העצמאים ו/או השכירים. ניהול תיקי לקוחות, מתן מענה טלפוני ובכתב ללקוחות החברה.
דרישות התפקיד:
- ניסיון מעולם הביטוח – יתרון!
- ניסיון מעולם הבנקאות/ חברות הביטוח – יתרון.
- אחריות, מחויבות אישית, מוסר עבודה גבוה, יסודיות ושירותיות.
- יכולת עבודה מול מספר גורמים / מערכות במקביל.
- ידע בסביבה ממוחשבת שליטה באופיס, אקסל- חובה!
עבודה בסביבה צעירה ודינמית עם אפשרויות קידום והשתלבות בתחום.
משרה מלאה בימים א’- ה’, בין השעות 9:00-17:00 עם אופציה לשעות נוספות.
הכשרה מלאה תינתן על חשבון החברה.
אפשרות להתמחות למועמדים /ות הנמצאים/ות בתהליך הוצאת רישיון פנסיוני.