רשימת שירותי וחברות פמילי אופיס

צרו איתי קשר >>

במידה ואתם מחזיקים בנכסים והון משמעותי, לפחות ברמת המשקיע הכשיר, יש יתרונות רבים לפניה אל משרד משפחתי המהווה קורת גג לשמירת הנכסים והגדלתם. למענכם ולמען הדורות הבאים, בשורות הבאות נביא מידע חשוב על שירותי פמילי אופיס, על יתרונותיהם ועל הבחירה בחברה המתאימה עבורכם.

אז מה זה בדיוק פמילי אופיס?

פמילי אופיס היא למעשה חברה המנהלת את נכסיהן של משפחות אמידות, כאשר חלק מהחברות מתמקדות בניהול של משפחה עשירה אחת, ואילו רוב החברות עוסקות כמונו בניהול נכסים של מספר משפחות. המטרה הכללית של שירותי פמילי אופיס היא לנהל את הנכסים מתוך פרספקטיבה לטווח הארוך, תוך השימור הקיים והגדלתו באמצעות קשרים ופעולות אל מול הגורמים הפיננסיים כגון בתי השקעות, חברות ביטוח, קרנות השקעה פרטיות, קרנות גידור וכדומה.

חברות פמילי אופיס מורכבות מאנשי מקצוע מיומנים ביותר מעולם הפיננסים, תכנון המס וההשקעות. לא פעם מתקיימים במידת הצורך קשרים עם גורמים נוספים, כמו עורכי דין. המומחים שמכירים היטב ולעומק את הלקוח, מעניקים לו שירות בוטיק אישי ומגבשים עבורו את האסטרטגיות והטקטיקות הנכונות בהתאם לנכסיו, שאיפותיו, מגמות השוק והזדמנויות לחיסכון והשקעה. בד בבד, קיימת התבוננות על הצרכים המיידיים והעתידיים של המשפחה. החברה מסייעת ללקוח להוציא לפועל את צרכיו ושאיפותיו בצורה מושכלת ומשתלמת.

למעשה, מי שיחפש כיום רשימת פמילי אופיס בישראל יגיע לעשרות תוצאות. כאשר כל חברה עשויה להציע סל שירותים שונה. בין היתר, החברות מציעות ניהול יומי ופיקוח פיננסי על כלל הנכסים הנזילים, ניהול נכסים ברמות שונות, ייעוץ ללא ניגוד עניינים לגבי השקעות, הוצאת דוחות חודשיים ועוד. ההשקעות עצמן יכולות להתפרש על פני קשת רחבה של אפיקים, כגון נדל”ן,  אגרות חוב, מניות, השקעות אלטרנטיביות, השקעות בסטרטאפים וכיוצא בזה.

אז כיצד בוחרים את החברה המתאימה?

הבחירה בגוף שילווה את נכסי המשפחה אינה עניין של מה בכך ויש לשים לב לשורה של קריטריונים. בין היתר, יש לבחון את הרקע והניסיון של מומחי החברה, את הוותק והמוניטין של החברה, המלצות מאנשים שאתם סומכים על דעתם, מה סל השירותים שהחברה מספקת, מה טיב השירות האישי, האם אופן התשלום מבוסס על דמי ניהול בלבד או גם על עמלות מגופי השקעה לסוגיהם ועוד.

בחירה נכונה תקנה למשפחה גורם רציני, מקצועי ואמין המכיר היטב את מצבה האישי, מטרותיה והעדפותיה- ומספק פתרונות מותאמים היטב לצרכים. הדבר יוריד לא מעט מנטל הניהול של נכסי המשפחה ויפנה זמן יקר לעיסוקים חשובים אחרים, בידיעה שיש מי שנמצא עם היד על הדופק לגבי הביצועים וההזדמנויות בכלל האפיקים. יתרה מכך, כאשר ההון המשפחתי מנוהל על ידי חברה אחת- ניתן לייצר אסטרטגיה מקיפה ויעילה יותר, בזכות היכרות מצוינת עם התמונה המלאה. לעומת פיזור השקעות בין מספר גופים,

הכירו את נטו פמילי אופיס

חברת נטו פמילי אופיס משתייכת לקבוצת נטו תכנון פיננסי, הקבוצה הפרטית הגדולה בישראל לתכנון פיננסי. הקבוצה בעלת שלושה עשורים של פעילות ענפה, עם כ-200 מתכננים פיננסים מורשים וכ-500 עובדים ואנשי מקצוע בפריסה ארצית, המפקחים על עשרות מיליארדי שקלים. הצוות המקצועי מחזיק בניסיון עשיר בעולמות ההשקעה, הביטוח והפיננסים ויודע לתת מענה מותאם אישי והוליסטי לכל לקוח. אשר טובתו היא הערך העליון העומד לנגד עינינו.

אנו אמונים על השקעה בקרנות גידור, קרנות השקעה פרטיות, מוצרים מובנים, קרנות הון סיכון, השקעות ישירות בנדל”ן וקרנות ריט וכן באיתור פתרונות בנקאות במיטב הבנקים בעולם. כל פעולה או החלטה של אנשי המקצוע מגובה בוועדת מומחים עצמאית, חיצונית ואובייקטיבית. המפקחת ובוחרת את ההשקעות בדגש על ניהול סיכונים מושכל. אכן, תהליכי קבלת ההחלטות וההשקעות שלנו הינם קפדניים במיוחד, ונעשים מתוך הבנה מלאה של פוטנציאל התשואה אל מול הסיכונים.

בתוך כך, חברתנו בונה לכל אחד ואחת מלקוחותיה תוכנית פיננסית מותאמת לצרכים האישיים והמשפחתיים. אנו שואפים להיכרות קרובה כדי להבין מהם הדברים החשובים ביותר ללקוח, כדי שנוכל לנהל בתבונה את דרכה הפיננסית של המשפחה ולהגשים את חזונה וערכיה. כל זאת בסטנדרטים הגבוהים ביותר במקצוענות, ביצירתיות פיננסית ושירות ללא פשרות, אשר הובילו להיכללותה של נטו תכנון פיננסי בדירוג החברות המצליחות בישראל מטעם dun’s100.

למידע נוסף על שירותי נטו פמילי אופיס

צוות המומחים של נטו פמילי אופיס עומד לרשותכם בכל שאלה והתלבטות. נשמח להיפגש איתכם, להכיר ולשמוע על הצרכים המיוחדים שלכם ושל משפחתכם- כיום ובראייה עתידית. אנו מזמינים אתכם להצטרף למעגל הלקוחות של אחת החברות הגדולות והמובילות בעולם הפיננסים בישראל- וליהנות מהיתרונות הייחודיים שאנו מציעים.

צרו איתי קשר

ליצירת קשר

לתיאום פגישה

לתיאום פגישה
יצירת קשר