בנק קרדיט סוויס

צרו איתי קשר >>

קרדיט סוויס בנק נמנה על הבנקים הגדולים ומוכרים בעולם ולמעשה מדובר בחברה בינלאומית המספקת שירותים פיננסיים מגוונים, אשר הבנקאות מהווה חלק בלתי נפרד מהן.

מאז שנת 2007 בנק קרדיט סוויס מעניק שירותים פיננסיים בישראל וכיום, עומד בראשו יוסף וולף המשמש כמנכ”ל.

במאמר הבא יובא מידע על חברת קרדיט סוויס בכלל ועל שירותיה המוצעים גם לקהל הישראלי.

חברת שוויצרית בינלאומית

לפני שנדבר על קרדיט סוויס ישראל, נציין שמדובר בחברה שנוסדה כבר לפני יותר ממאה ושבעים שנה. את החברה ייסד אלפרד אשר, איש עסקים ופוליטיקאי ובמשך כמעט מאה שנים פעילותה התמקדה בשוויצריה בלבד.

לאחר מכן, לקראת מחצית המאה העשרים, החלה החברה להתמקד בפעילות בינלאומית, בעיקר בארצות הברית ולקראת סוף המאה גדלה בצורה מואצת תוך שהיא רוכשת בנקים בשוויצריה ובארה”ב.

נכון להיום, החברה שעוסקת בשירות בנקאות פרטיות, בנקאות להשקעות ובמתן שירותים פיננסיים כמו תכנון עושר, פועלת ביותר מחמישים מדינה ומחזיקה יותר ממאתיים וחמישים סניפים. כאמור, מדובר בחברת השקעות ציבורית אשר מניותיה נסחרות הן בבורסה השוויצרית והן בבורסה בניו יורק.

הפעילות של החברה מתמקדת אם כן במספר מישורים. ראשית, בתחום הבנקאות הפרטית החברה מעניקה שירותים פיננסיים ללקוחות אמידים כגון חשיפה למוצרי השקעה, מתן ייעוץ פיננסי, תכנון פנסיה ותכנון מס. שנית, בתחום בנקאות ההשקעות החברה עוסקת ברכישות, מיזוגים ושוק ההון בכלל. בנוסף, החברה עוסקת בניהול נכסים, השקעות וסיכונים ביותר מעשרים מדינות, ומבצעת למשל השקעות דרך קרנות פרטיות וקרנות גידור.

פעילות ההשקעות של החברה התבטאה גם בישראל, למשל ברכישה של מניות בחברת כור תעשיות מקבוצת איי.די.בי, וכאמור פתיחת הנציגות בישראל בשנת 2007.

יש לציין כי לאורך השנים שמה של קרדיט סוויס נקשר במספר שערוריות ברחבי תבל.

על כן, כיום החברה שמה דגש מיוחד על כל הקשור ליושרה, אמינות והגינות על מנת לשמר ואף לתקן את המוניטין וכאמור – מדובר בחברה הנסחרת בבורסה אשר המוניטין של משפיע ישירות על ערכה.

הפעילות של קרדיט סוויס בישראל

כאמור, קרדיט סוויס מכוונת את שירותיה הפיננסיים ללקוחות אמידים, הנהנים מניסיון רב שנים, מומחיות גבוהה ויכולות בינלאומיות ומקומיות מוכחות. לאחר מספר חילופי מנכ”לים לאורך שנות הפעילות, כיום עומד בראש הנציגות הישראלית יוסף וולף. ברשותו של וולף כשלושים שנות ניסיון בבנקאות ובפרט בעולמות הטכנולוגיה הישראליים והוא עסק רבות במחקר ובקביעת מדיניות השקעות.

שירותי תכנון העושר של קרדיט סוויס ישראל מאפשרת להשיג מטרות פיננסיות, עסקיות ואישיות, באמצעות פתרונות מותאמים אישית ותפורים ללקוח. לרשות הלקוחות עומד הניסיון העשיר של החברה בכל הקשור לתכנון פרישה וירושה ומבני השקעות, עם צוות יועצים מהשורה הראשונה. המומחים מייצרים מבני השקעה המאופיינים בהשקעות אפקטיביות מבחינת תשואה ומיסוי כאחד, ובראייה ארוכת טווח למען דור ההמשך. זאת על מנת להבטיח את המוכנות הכלכלית בכל שלבי החיים ועל מנת לחלק נכסים למוטבים בהתאם לתפיסתו ורצונותיו של הלקוח.

אם כן, לקוחות קרדיט סוויס נהנים מיכולות גבוהות במיוחד, הניכרות בין היתר במחקר מעמיק ומקיף לגבי אפשרויות השקעה בעולם. אסטרטגיית ההשקעות של קרדיט סוויס שירותים פיננסיים מקיפה יותר מתשעים סוגי נכסים, לרבות מאות רבות של אג”ח ומניות בודדות, מה שמאפשר לנצל הזדמנויות ולהקטין סיכונים. מדובר במערך של אנליסטים ואסטרטגים הפועלים במשולב תוך שיתופי פעולה ברחבי העולם, דבר המאפשר לקבל תחת קורת גג אחת פתרונות השקעה מצוינים.

מדובר בהשקעות לטווחים קצרים עד ארוכים, המתייחסות תמיד אל המצב העדכני ביותר בשוק ואל שינויים פוטנציאליים ומגמות צפויות. כך, לקוחות קרדיט סוויס זוכים ליהנות מפתרונות ומוצרים אטרקטיביים, הנבחרים בצורה שיטתית ומוקפדת ביותר.

כל זאת עם התאמה אישית וליווי צמוד מטעם מנהל הלקוח, המתחילה עם ניתוח מקיף של צרכיו, מטרותיו, ציפיותיו וכן הלאה. לאחר מכן, ממשיכים לקבלת ייעוץ על ידי מומחים לפיתוח פתרונות מותאמים ובהמשך מעקב קבוע אחר תיק ההשקעות.

פעילות הלוואות ומימון של קרדיט סוויס

בנק קרדיט סוויס מספק גם שירותי מימון והלוואות בסכומים גבוהים, לרבות הלוואות מורכבות. גם כאן מדובר בתהליך תפור אישית ברמה מקצועית גבוהה במיוחד, המשלב את המומחיות הבינלאומית של קרדיט לאורך יותר ממאה ושבעים שנות פעילות. כך למשל, בתחום הנדל”ן מציעה החברה תמיכה מלאה למימון, עם מומחיות ייחודית בתנאים מקומיים ברחבי העולם ואפשרויות למימון נכס ספציפי או התאמות לתיק הנדל”ן של הלקוח.

בתוך כך, החברה מציעה גם הלוואות מובנות לעסקאות מתוחכמות עבור אנשים אמידים מאוד, שלרוב מחזיקים בבעלות על עסקים. בין היתר החברה מספקת הלוואות מוסדיות מול נכסים פיננסיים כגון גיבוי אג”ח או מניות, מימון המבוסס על תזרים מזומנים עבור צמיחה ורכישות, מימון ECA ומימון טרום יציאה.

לסיכום – קרדיט סוויס

בנק קרדיט סוויס הוא מחברות ההשקעה הגדולות והמוכרות בעולם. בחמש העשרה השנים האחרונות הוא מקיים גם פעילות ענפה בישראל – המתמקדת בעיקר באנשים אמידים על פעילויותיהם העסקיות והאישיות. שירותי החברה בתחומי תכנון העושר, ההשקעות, ההלוואות וכדומה, מגובים בניסיון רב שנים וביכולות גבוהות ומוכחות.

לפרטים נוספים על פעילויות של בנקים וחברות השקעה בינלאומיים בישראל ולקבלת מענה מותאם אישית ניתן לפנות אלינו, “נטו תכנון פיננסי” בעלת דסק יעודי המטפל בלקוחות קבוצת נטו, אנחנו בוחנים עלויות נמוכות בדגש לביצועים טובים ביותר.

לפרטים חייגו  *9062 או במייל [email protected].

צרו איתי קשר

ליצירת קשר

לתיאום פגישה

לתיאום פגישה
יצירת קשר