חברות לניהול תיקים

צרו איתי קשר >>

כיצד לבחור חברה לניהול תיקים בשוק ההון

להיות חלק משוק ההון זו משימה מורכבת, הדורשת הבנה וידע. ישנם אלו הבוחרים לנהל את ההשקעות שלהם לבד והם משקיעים זמן על מנת להתמקצע בתחום, מעבר לידע היומיומי שלהם, על מנת להיות מסוגלים לעשות זאת. לא כולם רוצים או יכולים להקדיש את הזמן הזה הנחוץ כל כך כדי להגיע לרמת ידע מספקת המאפשרת לנהל את תיק ההשקעות שלהם לגמרי לבד.

רוצים להשקיע בעזרת חברת ניהול תיקים וגם להיות יותר מעורבים בניהול תיק ההשקעות שלכם? קראו הלאה.

בדקו את זכאותכם להשקעה במדד S&P500 >>

מדוע כדאי לפנות לחברת ניהול תיקים?

בדיוק מאותה סיבה שאתם לא עושים טיפול שנתי לרכב שלכם בעצמכם או מחליפים לבד את לוח החשמל הביתי – כי יש דברים שכדי לעשותם היטב, או אף חשוב יותר – להימנע מגרימת נזק לעצמכם, צריך להיות מקצוען. אם אתם מעוניינים להנות משירות מסוים ואינכם מקצוענים בתחום הרלוונטי, עליכם לפנות לבעל מקצוע מיומן שיוכל לבצע עבורכם את המשימה. אנשי מקצוע בתחום שוק ההון עובדים במשרדים של חברות ניהול תיקים והשקעות. אם אתם רוצים למנף את כספכם דרך השקעה באופן מיטבי, מומלץ לעבוד עם בית השקעות אמין ומוכר שמעסיק צוות מנוסה ועתיר הצלחות.

מהם היתרונות בניהול תיקים מקצועי?

לעבודה מול חברה לניהול תיקים ישנם יתרונות רבים, אנו נפרט עבורכם את העיקריים שבהם:

שומרים על הכסף שלכם נזיל – בשונה מחיסכון המנוהל בבנק, כסף שמושקע בתיק מנוהל הינו נזיל בכל רגע ונגיש לכם במיידי. רוצים לשנות מסלול? רוצים לממש חלק מן הכסף, או את כולו? אין בעיה.

ניהול פיננסי בידיים מקצועיות – אתם מבינים באגרות חוב, מניות, קרנות סל, מדדים וכדומה? גם אם יש לכם הבנה כלשהי בתחום, המקצוענים שוחים בזה ומצויידים בכלים המתאימים ביותר לניהול סיכונים ולקבלת החלטות מחושבות היטב.

הכרות מעמיקה עם התחום הפיננסי שלכם – חברה מקצועית יכולה ללמוד את ההיבט הפיננסי שלכם לעומקו, הם אפילו יחשבו על דברים שלא חשבתם שקשורים למצבכם הכלכלי. לא מדובר רק במאזן הכנסות והוצאות, אלא גם ביכולת לקחת נתונים כגון בריאותכם ולחשב עבורכם מסלול מיטבי לטווח ארוך שיהיה מותאם לסך מצבכם, לתחזית מחושבת לגבי עתידכם ובהתאמה מוחלטת לאופי ההשקעה המתאים לכם ביותר – סיכון גבוה יותר או סולידי. כשיוצאים לקרב, הכי טוב להיות מצויידים באסטרטגיה כוללת מיטבית.

כל אחד רוצה לפעמים שפשוט יגידו לו מה לעשות – כן, קשה לנו לעיתים להודות בכך, אבל לפעמים אנחנו רוצים וצריכים שמישהו ייקח פיקוד ופשוט יגיד לנו מה כדאי או נכון לעשות. מנהל תיק השקעות מקצועי יוכל לעשות בדיוק את זה עבורכם בכל הקשר פיננסי. יש תחושה טובה בלדעת שאתם והכסף שלכם בידיים טובות.

מתי בפעם האחרונה ישבתם וערכתם מחקר פיננסי מעמיק? – אז זהו, שכנראה שמעולם לא. אבל בתי השקעות עושים זאת כל הזמן. יש להם צוותים ייעודיים בדיוק למטרה זו. הצוותים הללו מאכלסים חטיבות מחקר אשר מעניקות למנהלי תיקי ההשקעות בחברה מידע חשוב הנחשב למבוסס יותר מזה שתוכלו להגיע אליו בעצמכם.

מישהו הזמין אלגוריתם? – כן, גם מפתחי אלגוריתמים עובדים עם או בתוך חברות לניהול תיקים. באמצעות האלגוריתמים שהם מפתחים ניתן לקבל תחזיות מאד טובות ביחס לאפיקי השקעה אפשריים ולמקסם רווחים עבור הלקוחות – אתם.

מה כדאי לבחון כשבוחרים חברת ניהול תיקי השקעות?

ישנם מספר דברים היכולים לבדל בין בתי השקעות ולהצביע על הטובים ביותר. אספנו עבורכם כמה מהם:

מה מסלולי ההשקעה שהם מציעים – אתם צריכים לעבוד עם בית השקעות שמציע את מסלול ההשקעה שהכי נוח לכם איתו. חשוב שתהיו רגועים ובטוחים בנוגע לניהול הכספים שלכם.

מה הם עשו עד כה – לכל בית השקעות יש רקורד של הצלחות, או כשלונות. אתם לא באמת צריכים שנגיד את זה, נכון? תבחרו בבית השקעות עם הרבה יותר הצלחות.

חוק זה חוק – מיותר לציין, שבית השקעות שלא עומד בכל תנאי החוק באופן שקוף לחלוטין אינו יכול כלל להיות כלול ברשימת האופציות שלכם.

כמה זה עולה לנו? – כן, גם זה מרכיב בעל משמעות: עלויות שוטפות של ניהול תיק ההשקעות שלכם. בצעו סקר שוק. אם הם קצת יותר יקרים אבל הרבה יותר טובים, זה שווה.

מי אנחנו?

נעים להכיר – אנו חברת ״נטו תכנון פיננסי״ – ואם אתם בוחנים את האפשרות להיכנס לשוק ההון או להעביר את תיק ההשקעות שלכם למקום טוב יותר, אנחנו מאמינים שחברתנו צריכה להיות הבחירה שלכם.

אנו סוכנות פיננסים פרטית, הגדולה ביותר בישראל נכון להיום. פעילותנו החלה עוד בתחילת שנות ה-90׳ של המאה הקודמת וזאת במטרה להוות מרכז פיננסי המתפרש על מגוון תחומים, על מנת לתת לקהל הלקוחות שלנו את השרות המיטבי. אנחנו גאים להיות ניצבים בחוד החנית של תחום התכנון והניהול הפיננסיים עם מאות עובדים מקצועיים ומיומנים הפרושים בכל הארץ ומנוהלים על ידי המשרדים הראשיים שלנו הנמצאים בחיפה וברמת-גן.

אנחנו מזמינים אתכם לקרוא עוד עלינו ועל השירותים הפיננסיים המגוונים שאנו מעניקים באמצעות הקלקה אחת קטנה כאן.

אם אתם מעוניינים לשלב בין שמירה על השליטה בהשקעות שלכם ובין ליווי מקצועי – דרך הזהב עבורכם היא להיות איתנו. הצוות עתיר הניסיון שלנו ישמח לייעץ לכם, לטפל בתיק ההשקעות שלכם תוך שיתוף ושקיפות מלאים – כי אנחנו מבינים שזו העבודה שלנו, אבל זה הכסף שלכם.

אין במידע על הדירוג והתשואות שהושגו בעבר בכדי להצביע על הדירוג והתשואות שתושגנה בעתיד או התחייבות לתשואה כלשהי. התשואה הינה נומינליות ברוטו לפני ניכוי דמי ניהול ומתייחסת לתקופה: 04/2023 – 04/2024. הנתונים מאתר ביטוח נט.

המידע המפורט לעיל, כפוף להוראות ההסדר התחיקתי והינו חומר מסייע בלבד. אין לראות במידע זה כעובדתי, מייעץ או כמידע שלם וממצה, ואין בו כדי למצות ו/או להחליף את הוראות ההסדר התחיקתי והתקנון הרלוונטי. המידע האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי, המלצה או חוות דעת ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או תחליף לשיווק השקעות אישי ו/או ייעוץ מס המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל לקוח. אין באמור כדי להוות התחייבות לתשואה עודפת ואין בתשואות העבר בכדי להבטיח תשואה דומה בעתיד.
כל הזכויות שמורות לנטו משווקים פיננסיים סוכנות לביטוח פנסיוני בע”מ

בדקו את זכאותכם להשקעה במדד S&P500 >>

ליצירת קשר

לתיאום פגישה

לתיאום פגישה
יצירת קשר