מהי קרן גידור

צרו איתי קשר >>

מהי קרן גידור ואיך תוכלו להרוויח ממנה

לא פעם שואלים אותנו לקוחות שלנו ״מה זה קרנות גידור״ ואנו מוצאים עצמנו מסבירים בפירוט לאלו שלרוב מקשרים את המושג עם כל מיני סיפורי עוקץ פיננסי מן העבר. אז החלטנו לאסוף קצת מידע ולרכז אותו כאן עבורכם – אם גם אתם סקרנים לדעת מהי קרן גידור, המשיכו לקרוא.

בדקו את זכאותכם להשקעה במדד S&P500 >>

מהי קרן גידור ואיך תוכלו להרוויח ממנה

לא פעם שואלים אותנו לקוחות שלנו ״מה זה קרנות גידור״ ואנו מוצאים עצמנו מסבירים בפירוט לאלו שלרוב מקשרים את המושג עם כל מיני סיפורי עוקץ פיננסי מן העבר. אז החלטנו לאסוף קצת מידע ולרכז אותו כאן עבורכם – אם גם אתם סקרנים לדעת מהי קרן גידור, המשיכו לקרוא.

מדוע אנשים חוששים להשקיע בקרן גידור?

בעבר היו מספר מקרים בהם נעשה שימוש בקרן גידור כתרגיל עוקץ פיננסי וכאשר סיפור כזה עולה לכותרות הוא מיד יוצר סחרחורת של חששות ומוציא שם רע. לכל אלו החוששים וחושבים שקרן גידור הינה בוודאות תהום פיננסית שיש להימנע ממנה אנו אומרים – תשכחו מזה קרן גידור הינה אפיק השקעה לגיטימי שיכול להיות רלוונטי עבורכם. מכיוון שאנו רוצים לסייע לכם להתגבר על דעות קדומות שיש לכם בנוגע לאפיק השקעות הנקרא קרן גידור הסבר קצר שהכנו לכם ירגיע אתכם ויאפשר לכם לשקול בצורה עניינית אם אתם מעוניינים להשקיע באפיק זה או לא.

מהן קרנות גידור?

כאשר משקיעים באפיק מסוג קרן גידור מה זה אומר? ובכן, בואו נתחיל מההתחלה:

רוב אפיקי ההשקעה מאופיינים בהתמקדות שלהם במגמה מסויימת וייחודית – כך פועלות קרנות נאמנות, קרנות בתחום הנדל״ן וכמעט כל קרן השקעות מסורתית ושמרנית. קרנות גידור, לעומת זאת, מנסות לפזר סיכונים על ידי השקעה במספר מגמות במקביל, כך שתמיד יהיה להן רכיב שמרוויח וכן, יש להן גם רכיבים מפסידים. זו הסיבה שקרנות גידור נחשבות ליותר מסוכנות, אך גם כאלו הטומנות בחובן אפשרות וסיכוי לרווחים גבוהים ותשואות טובות יותר. קצת קשה להסביר ולהבין מה זה קרן גידור בדיוק, אבל זהו אפיק השקעה שמפזר את הסיכונים שלו על פני מגוון רחב של אפשרויות, אשר אינו מתמקד רק בטווח הקצר או הארוך, אלא משלב את שניהם. קרן גידור הינה השקעה שבה מנסים לפזר את האיזון בין סיכוי וסיכון באופן שימקסם את הסיכוי וימזער את הסיכון. כשזה מצליח, זה יכול להצליח בענק אך חשוב מאד לקבל ייעוץ מקצועי מאדם מנוסה ומיומן כאשר מחליטים להשקיע בקרן גידור כיוון שהשקעה שכזו דורשת הכרות והבנה של מספר רב של דרכי השקעה, לא מדובר בייעוץ שמתמחה בתחום מצומצם ודי. ייעוץ בתחום קרנות גידור מצריך לעבוד עם סופר-יועץ, כמו היועצים שלנו – בנטו תכנון פיננסי.

למעשה, השקעה בקרן גידור שונה מאד מכל אפיק אחר בעיקר מכיוון שאין הגבלה טכנית או חוקית לגבי אופן ביצוע ההשקעה – יש כאן חופש יצירתי מאד רחב עבור צוותי משקיעים וכל בית השקעות יכול לנקוט בטקטיקה שונה לגמרי בבואו לנהל השקעות דרך אפיק קרנות גידור.

למי מתאימה השקעה בקרן גידור?

בעיקרון, כל משקיע רשאי לבחור לשים את כספו באפיק השקעה מסוג קרן גידור, אך הרשות לניירות ערך בישראל מנסה לשמור מפני מצב שבו אנשים שאינם מסוגלים לספוג הפסד אפשרי יבחרו בנתיב זה. עם זאת, הרשות משחררת מעט את הרסן ומאפשרת אפיקי השקעה שמהווים מעין שילוב בין קרן גידור לקרן נאמנות וזאת במטרה לאפשר גישה לאפיק קרנות הגידור גם למשקיעים מן השורה – תוך הפחתת גורם הסיכון.

אם אתם נוטים להתרגש מהשקעות שביצעתם, אם אתם מוצאים עצמכם נכנעים ל״אפקט העדר״ כאשר יש תנודתיות חזקה בשוק ההון, אולי קרן גידור אינה בדיוק האפיק המיטבי עבורכם. אבל אם אתם משקיעים מנוסים או כאלו שאינם מתרגשים בקלות או נבהלים מכל פעם שהלוח נצבע מעט באדום, אם אתם רואים עצמכם ככאלו היכולים להתמודד עם ההתרגשות העשויה ללוות השקעה באפיק מסוג קרן גידור, אנחנו מאד נשמח לייעץ לכם ולהראות לכם בדיוק מדוע אנחנו בית ההשקעות המתאים ביותר עבורכם.

מי אנחנו?

נעים להכיר – אנו חברת ״נטו תכנון פיננסי״ – ואם אתם בוחנים את האפשרות להיכנס לשוק ההון או להעביר את תיק ההשקעות שלכם למקום טוב יותר, אנחנו מאמינים שחברתנו צריכה להיות הבחירה שלכם.

אנו סוכנות פיננסים פרטית, הגדולה ביותר בישראל נכון להיום. פעילותנו החלה עוד בתחילת שנות ה-90׳ של המאה הקודמת וזאת במטרה להוות מרכז פיננסי המתפרש על מגוון תחומים, על מנת לתת לקהל הלקוחות שלנו את השרות המיטבי. אנחנו גאים להיות ניצבים בחוד החנית של תחום התכנון והניהול הפיננסיים עם מאות עובדים מקצועיים ומיומנים הפרושים בכל הארץ ומנוהלים על ידי המשרדים הראשיים שלנו הנמצאים בחיפה וברמת-גן.

אנחנו מזמינים אתכם לקרוא עוד עלינו ועל השירותים הפיננסיים המגוונים שאנו מעניקים באמצעות הקלקה אחת קטנה כאן.

אם אתם מעוניינים לשלב בין שמירה על השליטה בהשקעות שלכם ובין ליווי מקצועי – דרך הזהב עבורכם היא להיות איתנו. הצוות עתיר הניסיון שלנו ישמח לייעץ לכם, לטפל בתיק ההשקעות שלכם תוך שיתוף ושקיפות מלאים – כי אנחנו מבינים שזו העבודה שלנו, אבל זה הכסף שלכם.

אין במידע על הדירוג והתשואות שהושגו בעבר בכדי להצביע על הדירוג והתשואות שתושגנה בעתיד או התחייבות לתשואה כלשהי. התשואה הינה נומינליות ברוטו לפני ניכוי דמי ניהול ומתייחסת לתקופה: 04/2023 – 04/2024. הנתונים מאתר ביטוח נט.

המידע המפורט לעיל, כפוף להוראות ההסדר התחיקתי והינו חומר מסייע בלבד. אין לראות במידע זה כעובדתי, מייעץ או כמידע שלם וממצה, ואין בו כדי למצות ו/או להחליף את הוראות ההסדר התחיקתי והתקנון הרלוונטי. המידע האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי, המלצה או חוות דעת ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או תחליף לשיווק השקעות אישי ו/או ייעוץ מס המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל לקוח. אין באמור כדי להוות התחייבות לתשואה עודפת ואין בתשואות העבר בכדי להבטיח תשואה דומה בעתיד.
כל הזכויות שמורות לנטו משווקים פיננסיים סוכנות לביטוח פנסיוני בע”מ

בדקו את זכאותכם להשקעה במדד S&P500 >>

ליצירת קשר

לתיאום פגישה

לתיאום פגישה
יצירת קשר