ניהול תיק השקעות עצמאי

צרו איתי קשר >>

תיק השקעות בניהול עצמי – בהחלט אפשרי

להיות חלק משוק ההון זו משימה מורכבת, הדורשת הבנה וידע. רבים חוששים מעצם הניסיון להבין ומעדיפים להפקיד את העבודה בידי המבינים בדבר. אנחנו מאמינים שאתם יכולים להיות יותר מעורבים בתיק ההשקעות שלכם וללמוד לא מעט מעצם המעורבות במקביל לניהול שמופקד בידי מקצוענים.

רוצים לדעת יותר ולהבין כיצד אתם יכולים להיות יותר מעורבים בניהול תיק השקעות פרטי משלכם? קראו הלאה.

בדקו את זכאותכם להשקעה במדד S&P500 >>

מדוע ניהול השקעות עצמאי הופך לנפוץ יותר?

כיוון שיותר אנשים בישראל רוצים לקבל את מירב השליטה על כספם. זהו. המדינה נוטה לתחוב את ידה לעיתים קרובות מדי ועמוק מדי אל תוך מאגרי הכספים בהם מנוהלים כספים של אנשים פרטיים – כמונו, כמוכם – ובכל פעם שחסרה הפרוטה בקופה הציבורית, ממציאים עוד חוק, עוד תקנה, עוד מיסוי – ורבים חשים אי ביטחון ואי יציבות בנוגע לכספים שהם חוסכים ליום גשום או כאשר יידרשו להפריש לעצמם פנסיה. זו הסיבה שכל מי שמבין מעל לממוצע בעולם שוק ההון עובר לנהל תיק השקעות עצמאי, כדי להגביר את השליטה שלו בכספים שהוא אוגר וחוסך לאורך שנות עבודתו. זה קצת דומה למילוי דלק ברכבכם: אתם יכולים לפתוח את החלון, לשלשל לידי המתדלק את המפתח ולתת לו למלא עבורכם, או לצאת מן הרכב ולתדלק בעצמכם. אוהבים להיות אלו שמחליטים לגבי עצמכם? אם כן, ניהול תיק השקעות פרטי זו הדרך עבורכם.

מהם היתרונות הבולטים של ניהול תיק השקעות אישי?

זו שאלה מצויינת, אנחנו שמחים ששאלתם ואתם תאהבו את התשובה. ניהול תיק השקעות עצמאי מאפשר לכם להנות מיתרונות רבים – נפרט את העיקריים שביניהם:

שליטה מלאה בהשקעות שלכם – לכל אחד מאיתנו אופי שונה, אשר בהתאם לו גם מתקבלות החלטות בנושא השקעת כספים. יש מי שיכול לעמוד בהחלטות עם סיכון גבוה יותר, יש את אלו שמעדיפים סולידיות. כאשר אתם מנהלים את תיק ההשקעות שלכם, אתם מתאימים את אופן ההשקעה לאופי שלכם, אינכם נכנסים לסחרור של חשש או סטרס כתוצאה מפעולות של אדם אחר שגם אם הוא איש מקצוע – בסופו של דבר, הוא מבצע פעולות על הכסף שלכם. כשאתם מנהלים את תיק ההשקעות שלכם, אתם מקבלים התאמה אישית מיטבית של תיק ההשקעות שלכם לאופי שלכם וזה הכי טוב.

חיסכון בעלויות דמי ניהול – זה חשבון פשוט: אין מנהל השקעות? אין תשלום למנהל השקעות. פשוט, אמרנו. אם תבחרו לנהל בעצמכם את תיק ההשקעות שלכם, אתם תחסכו את הצורך לשלם למישהו אחר לעשות זאת עבורכם. אהבתם, נכון?

גמישות וזריזות הן שם המשחק – אמנם במרבית אפיקי ההשקעה הקיימים כיום ניתן לבצע מעבר בין מסלולים ואפיקים שונים, אך כאשר מישהו אחר מנהל זאת עבורכם נדרשות פעולות אישור המאטות את המהלכים שאתם מעוניינים לבצע, לפעמים מיידית, כדי לא לפספס הזדמנות. כאשר אתם מנהלים את תיק ההשקעות שלכם יש לכם אפשרות לבחור בכל רגע נתון פעולות שונות ולבצען באופן מיידי. שמתם עין על משהו מסויים ואתם רוצים להעביר אליו משאבים? אין בעיה.

למי מתאים מסלול של ניהול השקעות באופן עצמאי?

בעיקרון כל אחד יכול, אבל זה יותר ברמת ה״מותר״, כיוון שלא כל אחד יכול באמת לנהל תיק השקעות בעצמו – אם אין לו ולו ידע בסיסי בשוק ההון. אין כמעט אחד או אחת בארץ שאינם מושקעים בשוק ההון, דרך קרנות פנסיה, חסכונות – אפילו כסף שיושב בפיקדון בבנק. אבל רובם המכריע לא מעורב במה שקורה עם הכסף שלהם, הם שמחים שהוא עולה במעט והעיקר מבחינתם שלא יפסידו את מה שהצליחו לחסוך עד כה.

החוק בישראל מאפשר לאנשים לנהל בעצמם את תיק ההשקעות שלהם ואינו מחייב אף אחד לקבל ייעוץ, אבל העובדה היא כי ברוב המקרים אנשים נוטים להלך כעדר (לא במקרה קוראים לתופעה ״אפקט העדר״) וגם כשכולם יודעים לדקלם ש״כשיש ירידות וכולם מוכרים, זה הזמן לקנות״, רוב האנשים בסופו של דבר נכנעים לפחדיהם ונוהגים כמו הרוב. כמו עדר.

בדיוק בשל כך חשוב לשקול ברצינות מעבר לניהול עצמאי של השקעות בשוק ההון ולבדוק עם עצמכם – האם אתם בנויים לזה?

לאלו המתלבטים – יש עוד אופציה. אתם יכולים לפנות אלינו.

מי אנחנו?

נעים להכיר – אנו חברת ״נטו תכנון פיננסי״ – ואם אתם בוחנים את האפשרות להיכנס לשוק ההון או להעביר את תיק ההשקעות שלכם למקום טוב יותר, אנחנו מאמינים שחברתנו צריכה להיות הבחירה שלכם.

אנו סוכנות פיננסים פרטית, הגדולה ביותר בישראל נכון להיום. פעילותנו החלה עוד בתחילת שנות ה-90׳ של המאה הקודמת וזאת במטרה להוות מרכז פיננסי המתפרש על מגוון תחומים, על מנת לתת לקהל הלקוחות שלנו את השרות המיטבי. אנחנו גאים להיות ניצבים בחוד החנית של תחום התכנון והניהול הפיננסיים עם מאות עובדים מקצועיים ומיומנים הפרושים בכל הארץ ומנוהלים על ידי המשרדים הראשיים שלנו הנמצאים בחיפה וברמת-גן.

אנחנו מזמינים אתכם לקרוא עוד עלינו ועל השירותים הפיננסיים המגוונים שאנו מעניקים באמצעות הקלקה אחת קטנה כאן.

אם אתם מעוניינים לשלב בין שמירה על השליטה בהשקעות שלכם ובין ליווי מקצועי – דרך הזהב עבורכם היא להיות איתנו. הצוות עתיר הניסיון שלנו ישמח לייעץ לכם, לטפל בתיק ההשקעות שלכם תוך שיתוף ושקיפות מלאים – כי אנחנו מבינים שזו העבודה שלנו, אבל זה הכסף שלכם.

אין במידע על הדירוג והתשואות שהושגו בעבר בכדי להצביע על הדירוג והתשואות שתושגנה בעתיד או התחייבות לתשואה כלשהי. התשואה הינה נומינליות ברוטו לפני ניכוי דמי ניהול ומתייחסת לתקופה: 04/2023 – 04/2024. הנתונים מאתר ביטוח נט.

המידע המפורט לעיל, כפוף להוראות ההסדר התחיקתי והינו חומר מסייע בלבד. אין לראות במידע זה כעובדתי, מייעץ או כמידע שלם וממצה, ואין בו כדי למצות ו/או להחליף את הוראות ההסדר התחיקתי והתקנון הרלוונטי. המידע האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי, המלצה או חוות דעת ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או תחליף לשיווק השקעות אישי ו/או ייעוץ מס המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל לקוח. אין באמור כדי להוות התחייבות לתשואה עודפת ואין בתשואות העבר בכדי להבטיח תשואה דומה בעתיד.
כל הזכויות שמורות לנטו משווקים פיננסיים סוכנות לביטוח פנסיוני בע”מ

בדקו את זכאותכם להשקעה במדד S&P500 >>

ליצירת קשר

לתיאום פגישה

לתיאום פגישה
יצירת קשר